| Auteur |
Onderwerp  |
|
biancy
3 Berichten |
Berichten - 24 October 2005 : 11:40:32
wie is er gister ook naar het concert van Beth Hart geweest? ik vond het geweldig mooi! wat een stem heeft dat wijf in het echt ook! WOW. weet iemand nog welke liedjes ze allemaal speelde? heb wel een aantal dat ik nog weet, maar niet alles geloof ik. ik onthou dat nooit zo. maar 1 ding is zeker. als ze weer komt optreden dan ga ik er zeker naar toe! heb nog een tshirt gekocht, en een kaart met haar handtekening. daar kreeg ik een foto bij!Biancy |
lefreak
4 Berichten |
Berichten - 24 October 2005 : 15:14:34
Hoi Het was goed, ondanks een niet volmaakt geluid. Teksten staan op de cd's leave the light on en Sceamin' For My Supper en Immortal. Van de eerste cd speelde ze alle nummers. van de 2e, sowieso la song en delicios songalle lyrics staan op www.bethhart.com have fun lefreakie 
|
biancy
3 Berichten |
Berichten - 24 October 2005 : 19:38:26
oke thnx! ik heb er zo goed naar zitten luisteren dat ik niet meer wist welke nummers ze nu allemaal gespeeld heeft hahahaBiancy |
biancy
3 Berichten |
Berichten - 24 October 2005 : 20:36:32
ze speelde toch niet alle nummers van leave the light on? heb net op bol.com gekeken en daar staan nummers op die ze gister niet speelde.Biancy |
J@ckie e e e
2 Berichten |
Berichten - 24 October 2005 : 21:01:35
De setlist staat ook op mijn weblog:http://www.bethhart.web-log.nl Ook nieuws, reviews en diverse mp3's! 
|
lefreak
4 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 11:28:52
Concert was goed. geluid kon, vond ik beter, achter ons werd er zo gebebt, niet normaal meer, bijna overheersend Het was alleen jammer dat ze het nummer LIFETIME niet speelde. 't is mijn al time klassieker. Net zo'n nummer als Halleluhah van Jeff Buckley of life bij the drop Steve Ray Vaughan, of when i come ome, Herman Brood.Zonder droege ogen niet te lusiteren!!!!!!! ADIOS MI AMIGO |
cultuurpolitie
2213 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 11:36:32
quote: geluid kon, vond ik beter, achter ons werd er zo gebebt
bedoel je nu geluid moest harder, of publiek moest zachter? "The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - the late Hunter S. Thompson 
|
Glatsche
1357 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 11:50:13
Misschien een idee voor ON een Silent Concert ? Dan heeft niemand last van het geklep in de zaal !(want een gesprek met zo'n koptelefoon op is behoorlijk lastig !!)Vroeger toen had ik een Sixpack ;-) ! Tegenwoordig heb ik een Biervat ;-)) !
 |
lefreak
4 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 12:05:36
Geluid was in combinatie met gebeb niet goed. Het stomme was dat acherin bij de bar het nog beter te lusiteren was dan rechts middenin.Het gebeb overstemde de initme sfeer die gecreert werd ADIOS MI AMIGO |
Glatsche
1357 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 12:10:03
Grote of kleine bar ?
Vroeger toen had ik een Sixpack ;-) ! Tegenwoordig heb ik een Biervat ;-)) !
 |
lefreak
4 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 12:12:27
grote!ADIOS MI AMIGO |
pipi
2564 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 12:17:28
Dat geklep achterin de zaal is al vaker onderwerp van gesprek geweest. Pipisch OINK!
|
Glatsche
1357 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 12:22:18
Misschien een idee : Een plexiglaswand waarachter de kleppers kunnen staan kleppen met eventueeel een eigen barretje ? Een gedeelte van de grote bar opofferen in dit geval ? Vroeger toen had ik een Sixpack ;-) ! Tegenwoordig heb ik een Biervat ;-)) !

|
Webchef
3047 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 12:32:42
Kun je daar ook direct alle niet-rokers in kwijt. Twee vliegen in één klap!(\_/) (O.o) (> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. |
Glatsche
1357 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 12:41:59
quote:
Kun je daar ook direct alle niet-rokers in kwijt. Twee vliegen in één klap!(\_/) (O.o) (> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Doe maar de ROKERS in dat hok !! Ze zijn met gemak toch een minderheid aan het worden ! Je ziet ze af en toe wel eens buiten staan bij bedrijven en andere instellingen (waar binnen TERECHT niet gerookt mag worden) bij rotweer en ontij met hun peukje in het bibberende knuistje !!  Vroeger toen had ik een Sixpack ;-) ! Tegenwoordig heb ik een Biervat ;-)) !
 |
Glatsche
1357 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 12:43:23
PS ik zelf ROOK maar een keer en dat is in het Crematorium ! Joeppie eindelijk warme voeten !!
 Vroeger toen had ik een Sixpack ;-) ! Tegenwoordig heb ik een Biervat ;-)) !
 |