| Auteur |
Onderwerp  |
|
Anton
1766 Berichten |
Berichten - 25 October 2005 : 14:12:36
quote:
Kun je daar ook direct alle niet-rokers in kwijt. Twee vliegen in één klap!
The crowd goes wild, as Websjef comes back for a standing ovation    I'm forever blowing bubbles |
J@ckie e e e
2 Berichten |
Berichten - 10 November 2005 : 22:04:12
Heeft iemand nog foto's gemaakt? Mail naar: bethhartweblog@yahoo.com  
|
Saskia
2 Berichten |
Berichten - 13 November 2005 : 23:36:37
Wil toch ook nog even een reactie plaatsen over het concert van Beth Hart.. Vond het super, want ja, ze kan geweldig zingen en heeft hele goede nummers! Om toch een minpuntje op te merken: vond het zicht minder; heb helaas weinig van haar gezien. Ja, ik ben zelf niet al te groot, en ja, ze speelt nou eenmaal piano en 'zit' daardoor op het podium.. Dusss... Maar heb toch zeker van het optreden genoten!!

|
motje
434 Berichten |
Berichten - 16 November 2005 : 15:55:18
Laten we afspreken dat als er weer mensen luid beginnen te praten bij een accoustisch optreden wij dan de man met de buks bellen. U bent gewaarschuwd.Bij vlagen ben ik geniaal... Helaas is het hier altijd windstil! Bijgewerkt door - motje op 16 November 2005 15:59:33 |
Vens
3 Berichten |
Berichten - 18 November 2005 : 12:31:59
Vond het een mooi optreden, al had ik er denk ik iets meer van verwacht na de live DVD van haar te hebben gezien. Ik denk dat ik haar met band dan ook leuker vind om te zien. Maar dat is uiteraard persoonlijk, ze heeft wel een hele mooie stem, en ik had gelukkig aan de linkerkant van de zaal geen last van het gepraat, kon alles goed horen.
|
WAUWtie
2203 Berichten |
Berichten - 19 November 2005 : 01:27:56
Goedmakertje? (__) (-o) ------\/ /| || * ||----|| ~~ ~~ 
|